Upadhyay A., Jiang J., Cheng Y., Vasilakos P., Chen Y., Trejo D. B., Flückiger B., Manousakas M. I., Prévôt A. S. H., Modini R. L., Sanchez de la Campa A., Schemmel A., Alastuey A., Bergmans B., Alves C. A., Hueglin C., Colombi C., Reche C., Sanchez-Rodas D., Massabo D., Diapouli E., Mazzei F., Lucarelli F., Uzu G., Salma I., Jaffrezo J.-L., de la Rosa J. D., Reusser J., Eleftheriadis K., Alleman L. Y., Scerri M., Severi M., Favez O., Prati P., Traversi R., Vecchi R., Becagli S., Nava S., Castillo S., Darfeuil S., Grange S. K., Querol X., Kertesz Z., Ciarelli G., Probst-Hensch N., Vienneau D., Kuenen J., van der Gon H. D., Daellenbach K. R., Krymova E., de Hoogh K., El-Haddad I.

High-resolution modelling of particulate matter chemical composition over Europe: Brake wear pollution.

Environment International, 202, 2025, Article 109615.

Téléchargement anglais (7864 kB)

ISSN Print 0160-4120
ISSN en ligne: 1873-6750
Digital Object Identifier (DOI): https://doi.org/10.1016/j.envint.2025.109615
ID publication (Code web): 60017 Envoyer par e-mail

Facebook X Xing LinkedIn